www.mrc.net.ua - Молодіжний Ресурсний Центр України при Українському незалежному Фонді інноваційного розвитку УНФІР на Шляху до ВОЛІ Русі - України
МРЦ стартова  | до обранного

Щопонеділка, 18.00, Відкрита робоча нарада МРЦ України, Заповни АНКЕТИ для УЧАСТІ в мережі МРЦ України!

Поради щодо підтримки розвитку ваших проектів!


автор: Михаил Бабий | Переглядів: 2183 | Наша бібліотека
Під час аналізу бізнесу як потенційного джерела фінансування необхідно звернути увагу на малі і великі підприємства:
* місцеві магазини, банки, великі універмаги;
* місцеві відділення великих фірм (наприклад, Кока-кола, Макдональдс і т.д.);
* зарубіжні і національні підприємства, які мають штаб-квартиру або відділ у вашому місті;
* великі підприємства, які діють на території, що обслуговується вашою організацією;
* державні підприємства, засновані на державній формі власності (загальнодержавні і комунальні підприємства);
* приватні підприємства, засновані на власності окремої особи, яка наймає робочу силу;
* колективні приватні підприємства/фірми, засновані на власності декількох власників капіталу, які наймають робочу силу.


Джерелами для збору інформації про комерційне оточення можуть бути:

* Засоби масової інформації, які спеціалізуються на питаннях висвітлення і розвитку підприємництва в регіоні. З газет і журналів можна дізнатися про рейтинг даного підприємства на ринку, наявність вільних засобів, маркетингову політику і доброчинну діяльніст;.
* Асоціації бізнес структур, консультаційні та інші обслуговуючі бізнес структури;
* Члени вашої організації, безпосередньо працюючі у сфері бізнесу або володіючі інформацією про стан бізнесу;
* Дані місцевого статистичного управління (іноді і податкових органів) про фірми, банки, установи, підприємства, які знаходяться на території області, району.


Поступово кожна організація збирає базу даних про комерційні організації, класифікуючи цей матеріал за сферою діяльності:
* Місцеві;
* Регіональні;
* Національні;
* Міжнародні.


Складаючи план збору інформації про потенційних спонсорів, необхідно звернути увагу на наступні моменти:

* Чи користується підприємство пільгами по оподаткуванню пожертвувань? Якщо так, то кому перераховуються пожертвування: бюджетним організаціям чи НГО?
* Які напрями діяльності частіше всього спонсоруються? Частіше всього підтримує підприємство?
* Як часто дане підприємство надає пожертвування? В яких розмірах? В якій формі?
* Хто на підприємстві ухвалює остаточне рішення про надання спонсорської допомоги?
* Коли підприємство надає допомогу (влітку, взимку, навесні, восени, на Різдво, на Великдень і т . п.)?


Аналізуючи матеріал, отриманий під час вивчення комерційного оточення, необхідно передусім звернути увагу на такі бізнес структури, які:

* за спрямованістю діяльності схожі на ті, які раніше надавали допомогу вашій організації;
* можуть зацікавитися проблемами, які ви маєте на меті вирішити;
* зацікавляться вашою ідеєю у зв'язку з тим, що вона буде реалізовуватися в тому географічному середовищі, де знаходиться спонсор;
* можуть зацікавитися у зв'язку із тотожністю суспільно-значущої цілі, яка може стати причиною партнерства.


Інтереси тієї або іншої суспільної організації і потенційного спонсора повинні, якщо не співпадати, то, принаймні, не знаходитися в стані суперечності.
Так, наприклад, суспільній організації, яка надає реабілітаційну психологічну допомогу алкоголікам, що пройшли курс наркологічного лікування, не доцільно звертатися до виробників алкогольних напоїв, оскільки останні швидше зацікавлені в рекламі своєї продукції, аніж в безалкогольному способі життя.

Суспільна організація, яка намітила конкретні заходи щодо поліпшення добробуту певного мікрорайону міста, швидше отримає підтримку від підприємств, які знаходяться на цій території.


Вступ до контакту з потенційним спонсором:

Вступ до контакту з потенційним спонсором з метою отримання фінансової підтримки – це прагнення суспільної організації до дії, яка встановить нові відносини між НГО і корпорацією. Це завдання досягається за допомогою різних форм ділового спілкування з потенційним спонсором:
* Телефонний дзвінок на фірму;
* Лист;
* Переговори з людьми, які ухвалюють рішення про спонсорство;
* Презентація проекту.
(Див. Пошук засобів, корпоративний фандрейзинг МРЦ.)


Річний звіт як інструмент встановлення довіри до вашої організації


Повне і чітке висвітлення виконаної вами роботи і вміння раціонально витрачати засоби – саме в цьому полягає значення річного звіту. Один документ дозволяє і проілюструвати вашу роботу, показати успіхи, і довести, що ви володієте умінням здобувати прихильників і спонсорів, а також раціонально витрачати їх засоби.


Критерії ідеального річного звіту:
* Чітко розпланована структура;
* Ясне визначення цілей організації ;
* Зрозуміла картина фінансової діяльності організації ;
* Доказ належного менеджменту ресурсів ;
* Підкреслене соціальне значення організації ;
* Чіткість викладу матеріалу ;
* Хороший дизайн ;
* Грамотно і зрозуміло поданий текст ;
* Доцільне використання фотографій та ілюстрацій ;
* Поєднання стилю документа і філософії організації ;
* Доброзичливість до базової аудиторії ;
* Закінченість: всі елементи повинні поєднуватись та взаємодоповнюватись;
* Загальний оптимістичний фон.


Види корпоративної підтримки:
* Грант ;
* Пожертвування ;
* Спонсорська підтримка ;
* Внесок нефінансового характеру ;
* Пожертвування у вигляді щомісячного відрахування ;
* Пожертвування за умови сумісного фінансування з іншим донором ;
* Медіа- підтримка .


Що можна отримати як пожертвування:
* Устаткування майстерні, гуртовий продукт, використане устаткування ;
* Послуги – друкарські, транспортні ;
* Професійні послуги – допомога персоналу фірми в роботі організації, наприклад , бухгалтера або юриста ;
* Знижку на послуги або товари ;
* Використовування приміщення спонсора на довгостроковій основі або одноразово ;
* Безкоштовну рекламу ;
* Контакти інших спонсорів, лист-рекомендацію ;
* Можливість прийняти участь в маркетинговій кампанії або гуртовій покупці .


Досвід оформлення відносин між бізнесом і НГО (як можна з ними працювати):
* Одержувати гранти ;
* Нефінансові пожертвування: майно або послуги;
* Сумісні заходи;
* Контракти, за якими здійснюється оплата послуг організації ;
* Бартерні операції, особливо у сфері реклами;
* Специфічні фандрайзингові заходи, наприклад: готель організовує доброчинний бал і половина грошей за квитки виділяється на суспільні потреби ;
* Залучення професійних працівників компанії для роботи в організації за рахунок робочого часу компанії ;
* Збір частини заробітної платні співробітників компанії на добровільній основі;
* Збір частини заробітної платні співробітників компанії на добровільній основі плюс рівна частина надається організації з фундації підприємства;
* Організація аукціонів, лотерей і т.д.;


«Комбінований маркетинг»:
компанія продає продукт, частина проданої вартості якого йде на соціальні потреби, про що говорить напис на етикетці або упаковці;
НГО консультує бізнес та допомагає у звязках з громадськістю, що сприяє взаємному просуванню.


Відділ спонсорської допомоги,
розвитку бізнес та корпоративних проектів
МРЦ України

8 044 234 26 27
Шановний відвідувач Ви зайшли на сайт, як не зареєстрований, ми радимо Вам зареєструватися, або зайти на сайт під своїм логіном.

Інші новини по темі:
Коментарі (0)  Друкувати
Информация

Посетители, находящиеся в группе Гості, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Приєднуйся !
Вконтакті Facebook Twitter Politiko Однокласники RSS 2.0 Форум Youtube
Календар
«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
{sinkator}
Нас знаходять
{referer}
Тегі
Допоможи молоді!
Внесок у проект!
Зробіть свій внесок у спільну справу розвитку молоді та молодіжної дії в Україні! Кожен внесок є важливим!
Голосування
Чи потрібен рейтинг молодіжних лідерів України?

Так
Ні
А вони є?
Байдуже
Новини друзів
Е-декларації для громадських організацій та активі ...
З 1 січня 2018 р. набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб». Його новинкою стало розширення кола осіб, ...

Менеджер освітніх проектів для Української Соціаль ...
Українська Соціальна Академія у програми з розвитку соціального підприємництва оголошує конкурс на заповнення вакансії - менеджер проектів. Дедлайн - 3 лютого 2018 року.

Стартує мистецький проект «Без обмежень»
До 25 січня триває набір перформерів, танцівників, акторів з інвалідністю та без неї для участі у мистецькому проекті «Без обмежень». Британська Рада в Україні, танцювальна компанія Candoco (Велика ...

SMM-менеджер/менеджерка в ГО «Інститут Суспільних ...
Громадська організація «Інститут Суспільних Ініціатив» займається розвитком громадянського суспільства, неформальною освітою, а також створенням можливостей для молоді. Запрошуємо до своєї команди ...

Асистент директора до ЦЕДЕМ (Київ)
Громадська організація «Центр демократії та верховенства права» шукає в команду асистента директора на повний робочий день. Дедлайн - 5 лютого 2018 року.

Тендер на обрання постачальників конференц-послуг
Український жіночий фонд (УЖФ) шукає постачальників послуг із забезпечення проведення заходів у м. Київ та в різних областях України в рамках поточних програм та проектів. Дедлайн - 29 січня 2018 ...

Семінар «Як зрозуміло писати про реформу освіти» ( ...
«Як зрозуміло писати про реформу освіти» — саме з таким меседжем завітають до Львова медіатренери та медіаексперти для проведення семінару. Захід відбудеться 15-16 лютого 2018 року. Дедлайн - 7 ...

Радник з розвитку потенціалу до проекту ЄС (Київ)
У проекті ЄС «Підтримка Антимонопольного Комітету України щодо виконання правил державної допомоги» відкрита вакансія радника з розвитку потенціалу. Дедлайн - 22 січня 2018 року.

Радник з питань комунікації до проекту ЄС (Київ)
У проекті ЄС «Підтримка Антимонопольного Комітету України щодо виконання правил державної допомоги» відкрита вакансія радника з питань комунікації. Дедлайн - 22 січня 2018 року.

Конкурс на обрання постачальників канцелярських то ...
Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» продовжує термін подання пропозицій на конкурс на обрання постачальників канцелярських товарів на 2018 рік. Дедлайн - 23 січня 2018 року.

УНФІР: Спільні проекти та робота над порталом!
Шановні творці, винахідники та дослідники справжньої України! Наш сайт створений для вас та для мільйонів таких як ми, які будують разом з нами! Друзі, ви маєте можливість щодня вдосконалювати ...

Пропозиція про втілення винаходів УНФІР. Консалтин ...
Запрошуємо бізнесові організації і ділових партнерів до співпраці у викупі вартості права користування винаходами експертів УНФІР 2005-2010 років. Винаходи будуть продані на аукціоні. Кількість ...

ЩОВІВТОРКА, о 18.00 Засідання Інноваційного Клубу ...
У вівторок о 18:00 відбудеться засідання Інноваційного Клубу УНФІР на тему: "Інноваційний процес: партнерство в дії" Запрошуємо розробників новацій, успішних творців, інвесторів та благодійників, ...

ОБРАЩЕНИЕ К ОБЩЕСТВЕННОСТИ МИРА...
ОБРАЩЕНИЕ К ОБЩЕСТВЕННОСТИ МИРА автора выдающихся разработок науки и техники из Украины, експерта УНФИР. Мной пройден длинный, более 40 лет плодотворный изобретательский путь. Сделано более 300 ...

ЩОП'ЯТНИЦІ о 15.00, УНФІР: навчання науковій творч ...
У пятницю о 15:00 відбудеться семінар УНФІР на тему: "Навчання науковій творчості (винахідництву). Творити винаходи можуть всі!" Запрошуємо розробників новацій, успішних творців, інвесторів та ...

Бізнес-пропозиція харчового інноваційного виробниц ...
На часі створення в Україні мережі сучасних підприємств з безвідходного виробництва широкого асортименту різних (в тому числі традиційних для українського споживача) рослинних продуктів і їх похідних ...

Молодіжний Ресурсний Центр України
Молодіжний Ресурсний Центр (МРЦ) Українського незалежного Фонду інноваційного розвитку (УНФІР) Хто володіє інформацією – той володіє світом Мудрість ХХ століття Хто впорядковує інформацію – той ...

Руслан Синельников: Чи збудеться українське іннова ...
Руслан Синельников: Чи збудеться українське інноваційне чудо? Відповідаєш - ти! На початоку "незалежності" Україна володіла значними можливостями для успішного розвитку в науково-технологічній ...

Руслан Синельников: "Сміттєва наука...яка нас знищ ...
Справжні вчені шукають правду, а не гроші. Справжні вчені розуміють, що результати можуть бути найнесподіваніші... Справжні вчені працюють так: - Формулюється гіпотеза. - Робляться припущення. - ...

Постійно! Гранти та міжнародна технічна допомога У ...
Залучення грантів та міжнародної технічної допомоги УНФІР Українським незалежним Фондом інноваційного розвитку Міжнародна технічна допомога може залучатись у вигляді: 1. будь-якого майна, ...

Популярні статті

Наш банер